Sunday, January 13, 2013

پاسخ به توهین رویانیان در برنامه نود ..

https://rjialq.blu.livefilestore.com/y1pXKwDIWT4Z84m5JYTbHZvg3a00ChL0tnd6KW8WB-KeOO07m6UAuChX8AN9NCObdWDlaPJTXT9ddw/90---1.jpg?psid=1https://rjialq.blu.livefilestore.com/y1pYgJcW6bNSZAnFr9XLhh2YML7GQNGjhfGFMhieG_hnBEeJjzReVgMJrvLKHNQPR_VBAXuVK0MsBk/90---2.jpg?psid=1
کلید واژه ها : محمد رويانيان + باشگاه پرسپوليس + برنامه نود + عادل فردوسي پور + محمد عاري + محمود ياوري + رضا حقيقي + خبرگزاري مهر + توهين به مخاطب
بهانه ای برای مقدمه
حتمآ بيننده برنامه نود دوشنبه شب ۱۲ ديماه ۹۱ بوديد . حتما شما هم مثل من و خيلي هاي ديگر از اين که سردار يک مملکت اسلامي در حضور ميليون ها بيننده تلويزوني با عصبانيت و صداي بلند توهين و هتاکي کنه شوک زده و متعجب شديد ! به خصوص اين که طرف مقابل اش يک مجري محبوب تلويزيوني باشه و با دليل و مدرک و استناد به تيتر خبرگزاري پرسشي رو مطرح کنه ! در ادامه به يک انسان فوتبالي که دست بر قضا همکار نظامي اش محسوب مي شود ، با واژگاني چون " بيخود گفته .. تو هم بيخود کردي " تحقير نمايد .. حيران مانده ايد ..! جالب تر اين که خود رو پاسدار ناميده و به همين دليل به خود حق چنين رفتار زننده اي بدهد ! من واقعآ براي اين شخص متاسفم . براي خودم و فرزند جوانم متآسفم که با بودن چنين مديران و متوليان فوتبال ، براي ديدن اين ورزش وقت با ارزش خودمون رو تلف مي کنيم . از اين که به همين راحتي تقدس نام " پاسدار " شکسته مي شود و خدمات و رشادت هاي اين قهرمانان واقعي که مردم مديون خون ان ها هستند اين چنين پايمال مي شود ، ناراحت هستم . بايد ما خفه خون بگيريم و جز تعريف و تشويق سخني به ميان نياوريم که يه وقت خداي ناکرده حضرات عصباني نشوند !     
اصل خبر چی بود !؟  
 مبلغ انتقال حقيقي به پرسپوليس فاش شد /  يک ميليارد و ۲۵۰ ميليون تومان !  
اين عنوان تيتر خبر گزاری " مهر " بود که روز یکشنبه یازدهم دی ماه منتشر شد !‌ طبق عرف معمول رسانه هاي متعددي با استناد به مصاحبه " محمد عاري " سرپرست تيم فجر شهيد سپاسي به آن پرداختند . از جمله " خبرگزاري آنا " که تصوير و لينک اش در ذيل مي بينيد .
https://rjialq.blu.livefilestore.com/y1pDk3PfBT0hk2_wxS3aiHB56ALKzM3Lmkw0ZN52c_wQt90Y11Bn9hrF8RWCWzeB23r75FsnhylK38/90---4.jpg?psid=1
حقیقی با ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پرسپولیسی شد
خبرگزاری آنا:‌ سرپرست تیم فجر شهید سپاسی بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در خصوص مبلغ پرداختی از سوی این باشگاه برای جذب بازیکن سابق این تیم افشاگری کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،پس از انتقال رضا حقیقی از باشگاه فجر به پرسپولیس قبل از تعطیلات نیم فصل صحبت‌های زیادی در خصوص مبلغ انتقال این بازیکن مطرح شد. در حالی که در آن مقطع زمانی بسیاری از رسانه‌ها اعلام می‌کردند گرفتن رضایتنامه حقیقی و بستن قرارداد این بازیکن با سرخپوشان هزینه میلیاردی برای پرسپولیس داشته است، جعفر جعفری مدیرعامل این باشگاه رقم رضایتنامه حقیقی را 650 میلیون تومان اعلام کرد.
البته محمود یاوری در نشست‌های خبری پیش از بازی‌های فجر در لیگ برتر اعلام کرده بود که پرسپولیس با پول میلیاردی حقیقی را به خدمت گرفته است ولی صحبت‌های این مربی هم تکذیب شد و موضعگیری‌های مسئولان باشگاه باعث شد تا حتی یاوری هم به توجیه حرف‌هایش بپردازد.
با این حال محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر بعد از باخت این تیم به پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: قصد من این نیست که حالا و بعد از باخت این صحبت‌ها را مطرح کنم ولی پرسپولیس در نیم فصل به دو بازیکن جدید خود یعنی حقیقی و "پروویچ" دو میلیارد تومان پرداخت کرده است. پولی که دو سوم هزینه کل فجر در یک فصل را شامل می‌‍شود.
وی تاکید کرد: شاید حرف‌های من به پرسپولیسی‌ها بر بخورد ولی این فوتبال نیست. پرسپولیس در نیم فصل برای حقیقی یک میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت کرد و تازه این رقمی است که ما از آن خبر داریم و شاید پشت پرده چیز دیگری هم باشد.
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی در حالی رقم دریافتی این باشگاه و رضا حقیقی از پرسپولیس را افشا کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون رقم مشخصی را اعلام نکرده بودند. با این حال گروه ورزشی خبرگزاری مهر این حق را برای مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز قائل است که توضیحاتشان را در این مورد ارائه کنند . انتهاي پيام
 شب بعد يعني دوازدهم دي ماه عادل فردوسي پور در برنامه پر مخاطب " ۹۰ " در ادامه برنامه هايش به قصد تحليل و پي گيري اين رخداد غير متعارف فوتبالي ، ارتباط تلفني با آقايان " محمد عاري " و " محمود ياوري " که  سرپرست و سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي شيراز هستند برقرار کرده و با نشان دادن تصوير خبرگزاري رسمي " مهر " نظر آنان را جويا شد . محمد عاري ضمن تشريح اهداف خود از انتقال  بازيکن کليدي اش { رضا حقيقي } بر ادعاي قبلي خويش صحه گذاشت . محمود ياوري هم با بيان نظرات خويش ، سهم دريافتي باشگاه متبوع اش رو ۶۰۰ ميليون تومان عنوان کرد ! گفت و گو ها در فضايي آرام ادامه داشت تا اين که طبق هماهنگي هاي انجام شده " محمد رويانيان " مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران به روي خط آمد ... و اي کاش نمي آمد !!
رويانيان با حالتي بسيار عصباني خطاب به مجري برنامه گفت { نقل به مضمون } .. اين حرف ها چيه در رسانه ملي عنوان مي کنيد !؟ شما حق چنين کاري نداريد .. کي چنين حرفي زده که من يک ميليارد و ۲۵۰ ميليون تومان براي حقيقي پرداخت کرده ام !؟؟ عادل فردوسي پور که از صداي نيمه بلند و پرخاشگرانه رويانيان در شوک بود ، آرام و با لبخند جواب داد .. آقاي " عاري " ...  هنوز جمله اش تمام نشده بود که آقاي مدير با همان لحن توهين آميز و صداي بلند تر افزود .. عاري بيخود کرده .. !! او مگر چه کاره است که نظر داده است !!؟؟  و بدون اين که اجازه هر نوع صحبتي به فردوسي پور دهد با وقاحت هر چه تمام تر ادامه داد .. شما هم بيخود مي کنيد . من يک پاسدار هستم . وظيفه ام حفظ ارزش هاي نظام است . و باشگاه فجر چون مروج ارزش هاي خوب است و جوانان رو تربيت مي کند دلم خواست به آن کمک کنم .. و با ادبياتي کاملآ دور از شآن همان رسانه ملي که سنگ اش رو به سينه مي زد دقايقي طولاني بدون مکت به تعريف خود و کارهاي بزرگي که طي مديريت اش انجام داده پرداخته و در اخر هم چنين نتيجه گرفت که تمام دلال بازي ها و فساد حاکم در دنياي فوتبال و .. بخاطر برنامه " نود " و خود شخص فردوسي پور است .. !!! و گله مند بود که چرا از کار هاي خوبي که انجام داده در برنامه يادي نشده است !؟ و کلي حرف و ادعا .. در آخر هم مدعي شد که يک سال است تحمل کرده و با لبخند پاسخ همه رو مي داده { ظاهرآ آقاي رئيس فراموش کرده بود که در قضيه نشست خبري مربي پرتغالي چگونه با يکي از خبرنگاران تلويزيوني برخورد زننده اي کرده بود و بعدش به توصيه دوستان و مشاورانش در يکي از برنامه هاي نود رسمآ معذرت خواهي کرد ! } و اين که ديگه طاقت اش طاق شده است .. و اگه پول داشت بار دگر به باشگاه فجر همانند گهر دورود کمک مالي خواهد کرد و حرف هايي از اين دست که نه در شان مخاطبان ميليوني برنامه نود بود و نه در شآن مدير يک باشگاه پر هوادار و صد البته نه درخور جايگاه " پاسدار " واقعي مملکت .. !
گله از مديري که افتخارش پاسدار بودن است ..
 صادقانه اعتراف مي کنم من هميشه شخصيت " محمد رويانيان " رو به خاطر تلاش مديريتي و صراحت در گفتارش تحسين مي کردم . اما ديشب وقتي لحن پرخاشگرانه و توهين اميزش رو ديدم ، واقعآ متآسف شدم . خيلي دلم مي خواست اون لحظه جاي فردوسي پور بوده و جوابش رو مي دادم .. و ياداوري مي کردم :
آقاي محترم .. همان ارزش هايي که شما ازش دم زديد ، هرگز و به هيچ عنوان اجازه نمي دهد کسي در مقابل ميليون ها مخاطب تلويزيوني به انسان ديگري توهين نمايد . و با واژه هايي چون " بيخود کرده ، او مگر چه کاره است ..!؟ "  با صداي بلند توهين نمايد ! فقط کافي است تجسم کنيم که طرف مقابل در حضور فرزندان و خانواده اش چه تحقيري را تحمل کرده است ! آفرين به شرف و نجابت " مخمد عاري " که در اون لحظه مقابله به مثل نکرده و با صداي بلند تر از خودت پاسخ دندان شکني به شما نداده است . اگر چنين مي کرد هم کسي او را سرزنش نمي کرد . همان طور که وقتي محترمانه و از روي ادب پاسخ شما رو داد ، عمرآ کسي عمل تحسين شده اش رو به حساب ترس و مغلوب قدرت شما قرار گرفتن نگذاشت ! او فقط شخصيت اش رو به نمايش گذاشت . همان انتظاري که همه از شما بيشتر داشتند .. ! 
آقاي رويانيان .. با افتخار بار ها خودت رو " پاسدار " معرفي کرده اي .. برادر محترم هيچ پاسدار واقعي از جنس همان هايي که با ايثار جان خود از کيان مملکت و نواميس ايرانيان دفاع کردند ، هرگز اين گونه اعمال مغرورانه ، ادبيات توهين آميز ، قلدر بازي در رسانه عمومي و منم منم کردن را تائيد نمي کنند . در  مکتب پر بار اسلام و ديگر اديان ،‌ توهين و تحقير همنوعان رو گناه نابخشودني تلقي مي کنند . هنوز در حافظه تاريخي مردم شجاعت ، تعصب و از خود گذشتگي پاسداران گمنام محو نشده است . خود من هنوز بياد دارم که براي نجات يک مجروح و حتي يک غير نظامي چگونه چندين نفر پاسدار همزمان خود رو به خطر مي انداختند و حتي شهيد مي شدند .. آقاي سردار قدرت به مقام و صداي بلند نيست . از خدا بترسيد . و از دل عادل و سرپرست باشگاه فجر شهيد سپاسي در آوريد . هيچ پست و مقامي دايمي نيست .. کسي که در راه خدا و انسانيت قدمي بر مي دارد ، شايسته نيست مرتب از رسانه هاي مختلف کارش رو در بوق و کرنا نمايد .. ! کاري که شما بار ها خواسته و نا خواسته انجام مي دهيد .
آقاي رويانيان .. قطعآ شما مي دونستيد که " محمد عاري " يک سرهنگ ارتش است . اگر هم مطلع نبوديد { که من بعيد مي دونم } عادل فردوسي پور چند بار به شما تذکر داد که ايشان علاوه بر تجربه سي ساله در دنياي فوتبال يک سرهنگ است .. و متآسفانه ديديم که شما چگونه حرمت او و لباس مقدس اش رو به جا آورديد .. شما طوري جملات .. " سرهنگ آوردي ، آمده و .. { نقل به مضمون } " به زبان مي آوردي که زبانم لال انگاري ( واقعآ نمي توانم حرفه اي رو مثال بزنم ) که فردوسي پور مجبور شد به شما تذکر دهد که .. من سرهنگ نياوردم !! او هم لباس شماست و باز نقل به مضمون .. ! من هرگز رفتار ديشب شما رو نمي بخشم . شما حرمت و کرامت انساني و احترام به لباس مقدس ارتش رو با هم شکستيد .. شما مي توانيد از دست من هم عصباني شويد .. بلند تر و شديد تر از برنامه نود به سرم فرياد بزنيد .. رسمآ تخريب ام کنيد .. و حتي سايت ام رو مسدود کنيد . يا حتي به زندان ام بيندازيد . اما هرگز نمي توانيد عمل توهين اميز ديشب خودتون رو از ذهن و روح بنده و مردم ايران پاک کنيد .. مطمئن هستم در برنامه نودي ديگر .. باز هم به توصيه مشاورانتان عذر خواهي خواهيد کرد ! اما يقين بدانيد مردم ان را ترفندي براي بقاي خودت خواهند دانست .. به عنوان يک نظامي گمنام و دون پايه توصيه مي کنم .. از اين لحن گفتار طلبکارانه دست برداريد ..
 آقاي مدير عامل محترم ..  بار ها و بار ها اعلام کرديد ديگه بريده ايد !! برادر من چه اصراري است که ادامه مي دهيد !؟؟ شما که ظرفيت فشار را نداشتيد و در مقابل هر سخن درست يا نادرستي از کوره در مي رويد ، چرا اين پست و مقام رو قبول کرديد !؟ مگه اسلحه پشت سرتون قرار داده بودند که شما با منت اين مقام رو بذيرفتيد . خود شما بهتر از هر کسي از ظرفيت ات با خبر بودي .. خب برادر محترم قبول نمي کردي ! خودت خواستي و مي خواهي . اجازه مي خواهم با يک مثال در باره خواستن و ظرفيت ذهن شما مدير محترم رو آگاه سازم .. بنده يک افسر بازنشسته گمنام و بيماري بيش نيستم . جز آب باريکه بازنشستگي درآمد ديگري ندارم . مستاجر هم مي باشم . اما به شرف ام سوگند بارها از صداي امريکا ، بي بي سي و حتي نشنال جئوگرافي با حقوق بالا و بسيار مکفي دعوت به همکاري ام نمودند . اما من قبول نکردم . نه اين که از عهده حرفه اي که اطلاع رساني بود بر نمي امدم ! يا از ترس اين که وادار به خيانت و جاسوسي ام نمايند ، نمي پذيرفتم ! خير .. تنها به اين دليل که ظرقيت تبعات اين گونه همکاري ها رو نداشتم . اولين دستاوردش گرفته شدن آرامش ام بود . در ادامه بايد در کنار فعاليت فرهنگي مدام پاسخگوي تهمت ها و انگ ها مي بودم .. همه اين ها رو حساب کرده و خيلي راحت به همه اون ها عرض کردم .. متآسفم . قبول بفرما اگه اهل ماديات و جاه و مقام بودم ، حتمآ با تمام تبعاتش مي پذيرفتم ! در نهايت کشورم رو ترک مي کردم .. اما چون ظرفيت و جنبه اش رو نداشتم ، با افتخار آن ها را قبول نکردم .. پس شما هم اين قدر دم از فشار زياد نزنيد . خود خواسته رو تقصير  نيست .. دست بر داريد از اين اعمال خودپسندانه و نکبر گونه ..
کلام اخر ...  
آقاي رويانيان ديشب شما در برنامه نود دليل عصبانيت و بيخود کرده و بيخود کردي هاي مکررتان رو اين گونه استدلال کرديد که  { نقل به مضمون } خب آدم با شنيدن اين خبرهاي کذب عصباني مي شود ! و طوري حق به جانبانه از عمل زشت و قبيح خودتون دفاع کرديد که هر کي ندونه ، فکر مي کرد همون لحظه بحث هزينه هاي ميلياردي شما مطرح شده است . خب طبيعي است عصباني شده و به قول خودتون بعد از يکسال کار هاي زير بنايي کنترل از دست بدهيد .. !!
https://rjialq.blu.livefilestore.com/y1pohQQmeoz7hw6Zq7xxnnB6kGF2lAXfW72rGRtkIOzjwT2eFC5vILhTcLxNtKLguASbs2lsKweUj4/90---3.jpg?psid=1
برادر رويانيان جهت اطلاع شما به استحضار مي رسونم .. " خبرگزاري پرسپوليس نيوز " در تاريخ ۲۸ آبان ماه ۹۱ به نقل از همين جناب " عاري " نازنين " در باره انتقال " حقيقي " رسمآ اعلام کرده بود که قرارداد او کم تر از ۷۰۰ ميليون تومان نيست !! { اينجا } و خيلي از رسانه هاي ديگر از ماه ها قبل به کرات در باره پرداخت ميليوني شما خبر و تصوير منتشر کرده بودند  . حتي بار ها در همين برنامه نود از ولخرجي ها و سفر هاي خارجي شما سخن به ميان امد . چرا راه دوري برويم ؟ حتي خبرگزاري هاي "مهر "  و " آنا "  هم يکشنبه دقيقآ همين تيتري که صدايتان بالا رفت رو انتشار داده بودند . {اينجا } يعني شما و مشاوران و همراهانتان آن را نديده بوديد که در اين مدت برخورد و اعتراض کنيد !؟ و صبر کرديد تا ساعات اوليه دو روز بعدش ( حدود ساعت ۱:۳۰ دقيقه که به عبارتي مي شود بامداد سه شنبه ) آن گونه غير منطقي فرياد بر آوريد و علاوه بر تحقير راويان خبر ، حرمت مخاطبان تلويزوني رو بشکنيد !؟؟ شما که گفتيد تلويزيون دانشگاه است ! اين چه دانشگاهي است که شما که مدعي اش هستي شآن و جايگاه اش رو حفظ نکردي ..!؟؟ بگذريم . من قصد ندارم به نقد مديريت پر حاشيه شما بپردازم .. در همين برنامه نود بار ها و بار ها در باره هزينه هاي سر به فلک کشيده و غير معقول شما سخن به ميان امده بود .. که پاسخ اش رو ديشب با ادبيات خودتون داديد .. دست شما درد نکند پاسدار گرامي ! خسته نباشي مدير موفق . به عنوان کلام آخر عرض مي کنم .. عادل فردوسي پور و محمد عاري " بيخود " نکردند . امثال من بيخود و بي جا کرديم { بلا نسبت اصحاب رسانه } که شما رو بزرگ کرديم . از شما بت ساختيم . اگه از همان روزي که لحن ات عوض شد ، صدايت بالا رفت . چهره در مقابل خبرنگاران ترش کردي ، بايکوت ات مي کرديم .. هرگز شاهد چنين گستاخي هاي زننده شما نبوديم . مطمئن باش اگه من جاي فردوسي پور يا آقاي عاري بودم با همون ادبيات خودت حتي رسا تر پاسخ ات رو داده و گوشي رو قطع مي کردم ..
پيشاپيش از همه دوستان و خوانندگان محترم بابت هر گونه غلط املايي پوزش مي خواهم .. چون از ديشب تا همين لحظه يک سره مشغول طراحي و نگارش بودم . فرصت چک و ويرايش مطلب رو نداشتم .


در پناه ایزد منان پاینده و جاوید باشید .
بهروز مدرسی .
این پست ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه بامداد به تاریخ دوازدهم دیماه ۱۳۹۱ پایان یافت .


 پاینده و برقرار باد ارتشیان دلاور و قهرمان ایران  
 پست هاي در دست نگارش :
https://th3yfq.blu.livefilestore.com/y1pGb9zYejTltFXyf2rRmcGwxdLhYN0Ba7rhMiH10y4u73pbevG0ycvUJIBj7IjKJqyXeMN7U_GDKY/7---1.jpg?psid=1https://th3yfq.blu.livefilestore.com/y1pNdM_bJUIE40aCWzkAQttZ20LaLxZhwOGBdZMDXxsZyWIdQOsVeW3120BhFtJQ2AHHMr6b5kOTOc/7---2.jpg?psid=1https://hxssqg.blu.livefilestore.com/y1pemOK8rcuIgXdMAeQWs9Y2z7_afBzBdddbvJOfUM46rJMmRKYP4G-9VtXtvzQN6QGIgDnOtPCqx4/Karimi---6.jpg?psid=1https://hxssqg.blu.livefilestore.com/y1pDQL33Zq89TGzFfhle7sLeULIC76HNhR_6gy9VfUiAegb-I8oQ4b_BwpMq-ifdmVjGlqYM8WgFPY/Karimi---7.jpg?psid=1
و ...
فرق عادل فردوسی پور و گبرلو مجری هفت در چیست !؟
https://6gbplg.blu.livefilestore.com/y1ps-jfqiqH-2TZSbcWqT96YQTEeDDc0CiU64lTC2Tp28OtrraMr8kSS5lCWubJ5lIjD-HjkSM1A_7ZyBZcgU7QXe6gwwtppLpt/4.jpg?psid=1
     آرشیو وبلاگ اینجا 

No comments:

Post a Comment