Friday, August 27, 2010

نگرشی به سلیقه بالاترینی ها ! ( 18 + )

کالبد شکافی سلیقه بالاترینی ها ( ۱۸ + )

برچسب ها : بالاترين + لينک هاي داغ + پائين تنه + مسايل سکسي + باد معده + بحث + کاربران + سوتي و گاف + افشاء گري + امتياز منفي + رآي قرمز

بهانه ای برای مقدمه .. !

اول از همه عرض کنم این مطلب ویژه کاربران سایت " بالاترین " است . و اگه کمی به شکل و شمایلش دقت کنید با تمام پست هایی که در این سه سال و اندی منتشر کرده ام ُ کلی تفاوت دارد ! راستش رو بخواهید تا قبل از این که بالاترین در کشور عزیزم فیلتر بشه ُ حسابی با این سایت و مخاطبان محترمش حال می کردم .. ! که البته حاصل آن همه صمیمیت ها ، انتشار ده ها پست طنز در باب سايت و کاربران بزرگوارش بود ! حتي يادمه يکي از آن نوشته هايم ماه ها در صفحه نخست و قديمي بالاترين جا خوش کرده بود ! تا اين که دست بر قضا کاسه کوزه اين سايت پرطرفدار در کشور عزيزم ايران جمع شد .. ! و ديگه مثل سابق که به راحتي رفتن خونه خاله جون مي شد وارد سايت شده و کسب فيض ببريم ، به کلي مشکل شد ! بعدش از شما چه پنهون به خاطر بگير و به بند هاي بعد از انتخابات خرداد ماه که هر نوع رابطه اين شکلي جرم عظيم محسوب مي شد ، از ترس جونم هر چه مطلب در باب بالاترين نوشته بودم هول هولکي محو شون کرده به طوري که آثاري از آن براي روز مبادا هم باقي نماند ! تا اين اواخر که يه خرده بفهمي نفهمي در سوپاپ شل شد ، به پر رويي زده و يک شوخي نصفه نيمه با بالاترين ها مرتکب شدم !!‌ ( عزيزاني که يادشون نيست اينجا رو کليک کنند )

خب اين مقدمه نيمه طولاني رو نوشتم تا خداي ناکرده زبونم لال جو گير نشويد .. و الکي منفي بارونم نکنيد ! آخه خودتون بهتر از من مي دونيد توي اين دنياي مجازي يا به قول روشنفکرها " سايبر " بعضي حضرات فقط با بعضي " آي دي " ها مشکل دارند ! و بدون اين که حتي لينک رو بخونند ، با چشم بسته قرمز بارون اش مي کنند ! و يه عده هم کلآ با بعضي واژه هاي بي تربيتي ( که از قضا بنده جسارتآ قراره آن ها رو به زبون بيارم ) مشکل اخلاقي داشته و منفي بارون اش مي فرمايند .. !! اين ها رو عرض کردم تا حضرت عباسي اين بار رو بي خيال شده و ابتدا به عرايض ام توجه کنيد ، اگه خداي ناکرده قصد و غرضي در کار بود گردنم رو بزنيد .

اندر سليقه مخاطبان ..

آيا تا حالا شده دقت کرده باشيد که چه ژانري از لينک هاي اين سايت سريع داغ شده و بالاترين امتياز ها رو مي اورد .. !؟ يعني در قياس کلي با ساير موضوعات که ساعت ها طولاني زمان مي برد تا به مرز تعين شده برسد و اغلب هم با دق مرگ کردن ارسال کننده اش اگه تازه شانس بياره با حداقل نمرات در زمره لينک هاي داغ جا خوش مي کند ..!!؟ من فکر مي کنم اغلب دوستان با تمام وجودشون اين تفاوت ها رو احساس مي کنند .. و حتي به خاطر دارم بار ها و بار ها دوستان دلسوز سايت از اين امر گله کرده اند که چرا لينک هاي زرد بهتر از مطالب ارزشي و مفيد امتياز مي گيرند ؟؟ البته همان گونه که اشاره کردم از زواياي مختلفي اين مسئله مطرح و به بحث گذاشته شده است .. اما اين بار بنده قصد دارم از نگاه ديگري سليقه کاربران رو کالبد شکافي کنم .. !

صرف نظر از موضوعات و " لينک هاي سياسي " که اغلب مي دونيم کاربران خبره روي چه اسامي و تيتر هايي حساسيت دارند ، به خاطر عدم سياسي بودنم ( شما بخوانيد از ترس !! ) وارد مقوله اش نمي شوم ! اما با چشم بسته مي تونم ادعا کنم .. معمولآ نام يا نوشته چه کساني سريع داغ مي شود .. !! و حتي اگر امتياز بخش سياسي به بالاي عدد صد و حتي بيشتر هم برسد ، باکي نيست .. حتمآ باز هم داغ مي شود .. !

و اما در بخش " سرگرمي " .. نيازي نيست همانند حقير کاربر قديمي باشيد تا قادر به کشف سليقه قالب و همه گير اين بخش پي ببريد ! فقط کافي است حوصله کرده و چند روزي به موضوعات نابي که نيامده داغ شده و سر امد همه لينک ها قرار مي گيرد ، کمي دقت کنيد !! جالب اين که معمولآ اين گونه لينک ها مباحث زيادي رو هم بر مي انگيزند .. ! شايد باورتون نشه .. يکي دو بار که بحث هاي مربوطه رو از روي کنجکاوي نگاه مي کردم ، ظاهرآ يکي دو کاربر نازنين صرفآ روي بعضي از موضوعات خاص تخصص دارند .. ! و ان گونه که از تعاريف دوستانش بر مي آمد .. از اين که مشاراليه مرتب اين گونه موضوعات رو رصد مي کنه ، تشکر و تقدير مي کردند .. !!

موضوعات جالب داغ شدني ..

بي ترديد مسايل مربوط به " پائين تنه " از هر نوعي و با هر زباني در صدر لينک ها قرار مي گيرد ..!! راستي چرا .. !!؟؟ اصلآ به چراي ان کاري ندارم . من به شخصه که يک خط در ميان وارد سايت مي شوم هميشه شاهد هستم که هر لينکي که به يکي از اين موضوعات پرداخته باشد ، بالاترين امتياز و بيشترين مباحث شيرين و شنيدني رو به همراه اش دارد .. ! لطفآ نگوييد که چنين چيزي محاله .. که با وجود کند ذهني ام ده ها شايد هم صد ها نمونه براي شما مي آورم .. ! همين يکي دو روز قبل حتي روايتي از صدر اسلام پيدا شده بود .. !! ‌يادتونه .. !؟؟ مباحث اش رو چي ؟؟ يه وقت خدا نکرده نگيد که اين بابا دور از جون داره جا نماز آب مي کشه .. ! مطلقآ چنين نيست . فقط برايم جالب است .. همين !! در اين ژانر گلاب به روتون حتي باد معده هم امتياز اوره .. !! و خيلي سريع داغ مي شه .. ! يا اون خبري که زن و مردي از بالاي بام به زمين افتاده بودند و سبب شکستن آ ... مرد شده بود !! يادتونه !!؟؟ چقدر بحث کارشناسي در آن باب شده بود . که سواي مسايل تفريحي ، از ذوق و بذله گويي ما ايرانيان حکايت دارد .. کافي است پاي مباحث اين گونه لينک ها بشينيم .. از ده ها کتاب لطيفه مسايل مطروحه جالب و شيرين است ..

" در باره خود بالاترين " از جمله موضوعاتي است که در جايگاه بعدي قرار مي گيرد .. ! امکان نداره لينک يا موضوعي در باب خود بالاترين درج شده باشد .. و کم تر کسي از کاربران آن را نخوانده باشند . اين رو گه حتمآ قبول داريد ؟؟

" گاف و سوتي " و " افشاء گري " از هر نوعي که باشه ، مورد پسند ما ايراني هاست .. و سريع اين گونه لينک ها مورد توجه قرار مي گيرند .. نکته جالب توجه اين که .. در مباحث مطروحه کاربران با تمام وجود طرف رو اگه چهره منفي داشته باشه ، مي کوبندش .. !! حق هم دارند . چون ما ذاتآ انسان هاي عدالت خواهي هستيم .. و با دزد جماعت و غارتگر و رانت خوار هيچ صنمي نداريم .. !

البته اين لينک ها و موضوعات به ترتيبي که اشاره کردم ، در اولويت هستند ! ممکنه موضوعات ديگري هم در اولويت قرار گيرند .. که متآسفانه ذهن ام ياري نمي کند .. !

******

يک توضيح ضروري

راستش رو بخواهيد بنا داشتم حالا که در بالاي تيتر واژه " ۱۸ + " رو قيد کرده ام ، يکي از خاطرات جالب خودم رو که در ايام مجردي برايم اتفاق افتاد رو تعريف کنم . اما بعد که کمي منطقي فکر کردم ، به اين نتيجه رسيدم .. به حرمت بانوان و دختر خانم هاي محترمي که مرتب يه اين وبلاگ تشريف مي اورند ، بيان هر نوع خاطره اي در ژانر مورد نظر خلاف ادب و احترام و جوانمردي است . لذا با پوزش فراوان از همه شما دوستان از ذکر آن خوداري مي کنم ..

dfhbsh.jpg

در پناه ایزد منان پاینده و جاوید باشید .

بهروز مدرسی

این پست ساعت ۵:۳۰ دقيقه بامداد به تاريخ چهارم شهريور ماه ۱۳۸۹ پایان یافت .

پاینده و برقرار باد ارتشیان دلاور و قهرمان ایران

ajr4i2ce8c0d7seedv8o.jpg {
function anonymous()
{
function anonymous()
{
return enlargeWithSlideshow();
}
}
}" href="http://dc173.4shared.com/img/144132520/a1935f2d/Weblog-Archive-.jpg?sizeM=7">Weblog-Archive-.jpg

آرشیو سایت اينجا آرشیو وبلاگ اینجا

swycxfs3o3dv7o8yhs8l.jpg

براي مطالعه مطلب روي تصاوير کليک راست فرماييد

pplnwui1jq5rw7l7897x.jpg

پیشنهاد دو پست دولتی توسط احمدی نژاد ( اینجا )

چگونه به جای دختر خارجی ، برادر پاسداری را تحویل ام دادند !! ( اینجا )

  • چگونه از تهمت کودتای نوژه ، نجات پیدا کردم !!؟ ( اینجا )
  • به جای قطعه هواپیما بهروز وثوقی تحویل دادند !! (اینجا )
  • ماجرای جدا شدن سر مسافری در مقابل چشمان خانواده اش !! (اینجا )
  • نقش ستون پنجم در سقوط هواپیمای آیت الله محلاتی ! ( اینجا )
  • آیا تاکنون آتش گرفتن انسانی رو از نزدیک دیده اید !!؟ ( اینجا )
  • ادار خلبان ، نظم پایگاه را به هم ریخت !! (اینجا )
  • دلایل سقوط هواپیمای خبرنگاران ! ( اینجا )
  • آیا زندانیان سیاسی به دریاچه نمک ریخته می شدند !!؟ ( اینجا )
  • چگونه به دبیر کلی حزب خران برگزیده شدم !!؟؟ ( اینجا )
  • انتقاد از اعلیحضرت همایونی جهت رفاه الاغ !! ( اینجا )
  • با خلخالی در صحرای طبس ! ( اینجا )
  • چرا در پرواز آبنبات تعاروف می کنند !؟ (اینجا )
  • پرواز به قبیله آدمخواران !! (اینجا )
  • عملیات محرمانه نجات زندانیان ( اینجا )
  • ماجرای اشگ ننه علی ( اینجا )

    شوخی با حاج آقا در جبهه ! ( اینجا